niedziela, 28 marca 2010

Słówka na niedzielę - lesson 3




Słówka egipskie

me tekthibch alia - nie oklamuj mnie

most7eel any a3eesh mn 3`irk - niemożliwe żyć bez ciebie


enta wahesteeni awy (do mężczyzny) lub enty wahesteeni awy (do kobiety) - bardzo za Tobą tęsknię

ahlam ladida - słodki sen


kyzbak hellu - twoje klamstwa sa slodkie


zzakarni szi marra - zawsze mi przypominaj


kyll dakika hebbak aktar - Z każdą minutą kocham Cię bardziej

Bi alhayat ahla she allahazat - w zyciu sa najpiekniejsze tylko chwile


most7eel any a3eesh mn 3`irk - trudno jest zyc bez Ciebie


mosh adra astna l3`ayt ma ashofk - nie moge sie doczekac kiedy Cie zobacze


keda eny einak - popatrz mi prosto w oczy

Boussa kebira = całuje mocno


atini boussa- daj mi buzi


ana ayza bussa - ja chce buzi


ahlem saida boussa - słodkich snów, buziak


omri - zycie, w przenośni coś w stylu naszego "kochanie, slonce, skarbie"

inta baid anni laken arib minni-jesteś daleki ode mnie lecz jesteś mi bliski

inta fi Galbi-jesteś w moim sercu

ana mansak tul hayaty-nie zapomne cię przez całe zycie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Online

Na Piaski Pustyni zawitało już: