poniedziałek, 2 sierpnia 2010

3000 odwiedzin na blogu :)


Dziękuję Wam - SHOKRAN!!!










6 komentarzy:

  1. Madzia, wlasnie dzis znalazłam Twój blog przeczytałam calego ;D Fantastyczna sprawa i jaki cudny język ;D
    Nie ukrywam, że kaleczylam go ucząc się tych wszystkich zwrotów ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu kochana Twoj blog jest rewelacyjny!!!
    Jak kiedys bede sie wybierac w tamte strony, a bardzo bym chciala - to na 100% mi sie przydadza Twoje cenne wskazowki i ciekawostki :D
    Buzka kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę kolejnych 300000000 :)))
    Potwierdzam, czyta się świetnie, i zupełnie jak Rakusia Designs, jak tylko go odkryłam, pochłonęłam w całości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda, Ja nadal się zastanawiam, czy Ty na stałe ?!

    Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Congratulations!
    Lubie tu zajrzeć i przy tym powspominać :)
    Madzia, tak trzymaj!!!!
    Ela Z.

    OdpowiedzUsuń
  6. A i ja zaglądam bo to Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń

Online

Na Piaski Pustyni zawitało już: