czwartek, 9 lutego 2012

Burza piaskowa w Hurghadzie


Wtorek, 7 lutego w Hurghadzie, dzień jak co dzień. Może bardziej ciepły niż poprzednie dni, słoneczny i pogodny. Popołudniu tumany kurzu i piasku w powietrzu przesłoniły niebo nad Hurghadą.




Na morzu widoczność była ograniczona do 2 metrów, stateczki wycieczkowe miały problemu z dotarciem do portów.



Wieczorem strasznie wiało, a w powietrzu wisiała piaskowa mgła. Za to kolejny dzień przyniósł spore ochłodzenie i ciągle wieje mocny wiatr. Turyści poubierani w cieplejsze ubrania, miejscowi w zimowych kurtkach... Byle do lata!

Więcej o burzy piaskowej - (burza piaskowa w Egipcie)

4 komentarze:

  1. Witaj, znalazłem Cię, bo chciałem sobie przypomnieć alfabet arabski. Byłem w Hurghadzie w grudniu - kupione tam mango mistrzostwo świata - choć na suk nie dotarłem, a szkoda, o Aswan też zahaczyłem plus Abu Simbel. Pozdrawiam

    Jarek

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Egipcie, ale jest to miejsce, które od dawna mnie fascynuje.. Chciałabym pojechać pozwiedzać, ponieważ leżenie na plaży nie jest tym co lubię najbardziej.. Na Twojego bloga trafiłam przypadkowo, ale jestem pewna, że będę tutaj wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I LOVE EGYPT
    http://bigweza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Online

Na Piaski Pustyni zawitało już: