piątek, 11 lutego 2011

Wybieramy imię dla blogowej maskotki :))



Od dzisiaj blog ma swoją oficjalną maskotkę :)) będzie patronował Piaskom Pustyni :))



Śliczny turkusowy miś przywędrował do mnie z Krakowa. Jego kolor kojarzy mi się z kolorem morza. Bardzo dziękuję Madzi włożoną pracę, serce i cierpliwość w stworzenie tego sympatycznego zwierzaczka :))



Nie mam pomysłu na imię dla niego. W związku z tym ogłaszam blogową zabawę >> wybieramy imię dla misia :)) jedynym wymaganiem jest, by kojarzyło się z Egiptem. Ze wszystkich propozycji razem z administratorami tego bloga wybierzemy najtrafniejsze, najciekawsze imię dla blogowej maskotki :))

Propozycje możecie zgłaszać w komentarzach do tego posta :))


15 komentarzy:

  1. Turkuś Habibiś
    ...[chociaz w sumie aby go za egipcjanina brac to musialby miec conajmniej cztery - w tym przynajmniej jedno 'mohamed' ;)))]

    ..ewentualnie Habibisia Turkusia bo to chyba bent jest - kolczyki ma?! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pójdę w prostotę. To co swojskie, nie jest nam obce, zatem: SALAMEK:).

    OdpowiedzUsuń
  3. kombinacja salam i habiba czyli SALBIŚ

    OdpowiedzUsuń
  4. moja propozycja to LUXOREK

    OdpowiedzUsuń
  5. ale on chyba nie ma nic wspolnego z salam bo to maskotka tego bloga a nie forum :P

    ps. moja corka mowi ze to MASRYJEK hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. AMONEK !!!
    od boga AMONA który miał niebieską skórę :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. super, świetne propozycje :))

    OdpowiedzUsuń
  8. oooooooo mam inna. ze wiekdzosc habisiow to mohamed niecg bedzie MOSIU

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zaproponuję popularne w Egipcie imię: Aziz, czyli ukochany :) Bo maskotki zawsze są ukochane, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ..Lazurek, Ramzesik, Cheopsik, Kairek, Skarabeuś ..albo moze Mubaraczek hihi :P

    OdpowiedzUsuń
  11. a moja propozycja to proste i sympatyczne rozwiązanie po prostu - Hamduś
    pozdr
    dorota c.

    OdpowiedzUsuń
  12. A może MAGNooN :P
    ps. magnoona chyba się nie obrazi :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Giptuś,
    Rademenes,
    Sfinkson,
    Simbelek,
    Sharmelek,
    Luksorynek,
    Faraonisław
    Kleopatrosław

    pozdrawiam
    Jagoda W
    http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100001856170212

    OdpowiedzUsuń

Online

Na Piaski Pustyni zawitało już: